Založili ste si internetový obchod? A nezabudli ste na nič podstatné? Napríklad na také SEO e-shopu? Vyvediem vás z omylu. Ak ste si doteraz mysleli, že optimalizácia pre webové stránky, funguje len na webových magazínoch alebo spravodajských weboch, tak to tak nie je. Dokonca si dovolím povedať, že internetové obchody, ju potrebujú o niečo viac.
Prečo je SEO pre internetové obchody podstatné
Predpokladám, že ak si založíte internetový obchod, tak na ňom chcete zarábať. SEO je nástroj, ktorým dokážete pritiahnuť viac potencionálnych klientov, takže ide o veľmi dobrý spôsob, ako zvýšiť svoj predaj. Prečo si myslím, že pri internetovom obchode je optimalizácia o niečo dôležitejšia, ako napríklad v prípade webového magazínu o kráse? Ten totiž nemusíte prednostne prevádzkovať preto, že chcete zarábať. Samozrejme, že aj takto sa na internete dá zarábať, ale to dajme bokom. Obchod však určite zakladáte preto, aby ste niečo predali a zarobili. Takže by ste mali urobiť všetko pre to, aby ste reálne predávali a zarábali.
Ako to vyzerá
Ak máte aspoň aké – také vedomosti o tom, ako seo prebieha, tak si možno neviete predstaviť, ako sa dá realizovať na e-shope. Dá a veľmi dobre i efektívne. V prvom rade, by ste sa mali zameriavať na linkbuidling. čím viac odkazov na váš online obchod bude na internete, tým viac ľudí na neho bude klikať, to dáva logiku, že? Pokiaľ sa zaujímate skôr o kľúčové slová, tak vám pomôžu dve veci. Teda takto, môžete ich používať aj v samotných popisoch produktov, no v tomto prípade nemáte až toľko priestoru. Omnoho lepším miestom je napríklad samostatný zoznam produktov, ktorý umiestnite na niektorú z podstránok. Druhý spôsob, ktorý je aj o niečo efektívnejší, je založenie blogu, na ktorom budete písať zaujímavé články o tovare, ktorý predávate alebo také, ktoré s týmto tovarom súvisia aspoň okrajovo.