Asi pre vás nebude žiadnou novinkou informácia, že základnou súčasťou úspešnej webovej stránky je jej kvalitný obsah. Nielen kvalitný podľa vyhodnotenia hľadacích botov (vyhľadávačov), ale takisto s potenciálom zaujať ľudský faktor, čiže užívateľov, ktorí konkrétny web navštívia.
Pre plnohodnotný úspech tak obsah musí plniť dve požiadavky:
· Musí byť napísaný štýlom, aby ho internetové vyhľadávače posunuli na popredné miesta pri vyhľadávaní a následne byť skutočne pútavý pre čitateľa, ktorého by tak dokázal zaujať, ideálne naviesť ku konverzii či minimálne k záujmu o konkrétnu tematiku.
Výrazným faktorom je teda umiestnenie obsahu, respektíve vašej webovej stránky vo vyhľadávačoch, a to ideálne na predné, respektíve viditeľné priečky, čím sa tak podstatne zvýši pravdepodobnosť jej návštevnosti. K tomuto úkonu využijeme seo optimalizáciu a konkrétne copywriting. No ako z vyššie opísaného vyplýva, dôležitá je takisto atraktivita pre čítateľov, ktorí na vašu stránku kliknú a navštívia ju, avšak to sa pochopiteľne nezaobíde bez jej viditeľnosti vo vyhľadávačoch, respektíve kvalitnej a kompletnej seo optimalizácie.
Pod obsahovým textom, a teda článkom si však nepredstavme len neforemnú a jednoduchú štruktúru, ale tento obsah je zložený z nadpisu, odrážok, tučného písma, kurzívy a linkov. Všetky tieto súčasti zohrávajú dôležitú úlohu.
· Nielen z pohľadu atraktivity pre vyhľadávače, ale takisto k istému nasmerovaniu čitateľa k požadovaným rozhodnutiam či jasnejšej zrozumiteľnosti konkrétnej témy.
Textový obsahový článok je základom optimalizácie.Ten sa môže prípadne upraviť do štruktúry a celkovej podoby, ktorá by čo najlepšie vyhovovala internetovým vyhľadávačom, pričom obsah by mal byť okrem týchto úprav dostatočne informatívny a atratktívny. Článok pre SEO optimalizáciu tak musí mať svoje pravidlá a pokiaľ takýmto obsah nedisponujete, seo agentúry dokážu zabezpečiť aj tieto súčasti v podobe kvalitných a vyhovujúcich článkov od skúsených copywriterov.